beret warkocze fuksja

beret warkocze fuksja
Robi71

O mnie

Moje zdjęcie
Nysa, opolskie, Poland
Mam na imię Iwona. Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Moja pasją są robótki ręczne - druty i szydełko . Możecie tu obejrzeć moje prace, wymienić poglądy a także znależć coś dla siebie. Staram się spełniać wasze oczekiwania jak tylko mogę najlepiej. Zrobić można niemal wszystko. Same wiecie :-))

Witam serdecznie

Zapraszam miłośników ręcznych robótek - zarówno tych praktykujących , jak i tych z antytalentem, ale podziwiających i pragnących mieć akurat to :-)



piątek, 23 lipca 2010













dzisiaj trochę na dziecięco, tym razem bardziej fikuśnie :-)
Pokazywane kolorki to jedynie przykłady zestawień - można dowolnie łączyć kolory - wg życzenia klienta.

3 komentarze:

Ania pisze...

Przejrzałam Twoje prace, bardzo ładne i widać, że fachowa ręka z Ciebie. Na drutach robie sama, igła haftuję, ale w szydełku to nie bardzo ... poczatkuję:)

Robi71 pisze...

dziękuję za miłe słowa:-)
Mi z kolei igła w rekach rdzewieje :-(( Porywałam się na hafty, bo piekne u innych widziałam, ale mi tylko nitki się plątały, tamborki połamane gdzieś na strychu leżą, mulina rozwłóczona, a ja prawie w depresji :-)

Mocna pisze...

Wspaniałe-wszystkie!!!!