beret warkocze fuksja

beret warkocze fuksja
Robi71

O mnie

Moje zdjęcie
Nysa, opolskie, Poland
Mam na imię Iwona. Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Moja pasją są robótki ręczne - druty i szydełko . Możecie tu obejrzeć moje prace, wymienić poglądy a także znależć coś dla siebie. Staram się spełniać wasze oczekiwania jak tylko mogę najlepiej. Zrobić można niemal wszystko. Same wiecie :-))

Witam serdecznie

Zapraszam miłośników ręcznych robótek - zarówno tych praktykujących , jak i tych z antytalentem, ale podziwiających i pragnących mieć akurat to :-)



sobota, 10 lipca 2010

leniwe sobotnie popołudnie... Upał jak diabli, a ja jestem uziemiona w domu. Kuchnia w remoncie, małżonek w pracy, jedno dziecko szalone lata gdzieś po podwórku, drugie na kolonii i jutro skoro świt wraca...
A mi się piętrzą zamówienia, tylko jakoś zabrać się nie mogę tak na poważnie. Tu grzebnę, tam pomacham... Lenistwo mnie już całkiem ogarnęło. Ale wiem , że trzeba, bo ludzie czekają :-) Mam dwa pełne dni, bo przez ten rozgrzebany remont i tak nigdzie na weekend nie pojedziemy, została działka. I dobrze, wywalę się gdzieś w kącie, bo czeka na zrobienie coś takiego


No i biedroneczki


Będą piękne zdjęcia z tych sesji.
często oglądając profesjonalne ujęcia moich dłubanek na dzieciakach , mam wrażenie, że to nie moje, bo wychodzą tak super;-) Co oko to oko, ja niestety talentu do fotografowania nie mam :_)

Brak komentarzy: