beret warkocze fuksja

beret warkocze fuksja
Robi71

O mnie

Moje zdjęcie
Nysa, opolskie, Poland
Mam na imię Iwona. Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Moja pasją są robótki ręczne - druty i szydełko . Możecie tu obejrzeć moje prace, wymienić poglądy a także znależć coś dla siebie. Staram się spełniać wasze oczekiwania jak tylko mogę najlepiej. Zrobić można niemal wszystko. Same wiecie :-))

Witam serdecznie

Zapraszam miłośników ręcznych robótek - zarówno tych praktykujących , jak i tych z antytalentem, ale podziwiających i pragnących mieć akurat to :-)



środa, 4 sierpnia 2010

coś nowego























oto najnowsze grzeszki jakie ostatnio popełniłam. Miłego oglądania:-)

2 komentarze:

Mocna pisze...

Uwielbiam dziergać czapeczki,ale przy Twoich cudeńkach jestem maleńkim pikusiem.Czaderskie są :-)))))

Robi71 pisze...

e tam, widziałam te Twoje, też są super :-) Przyznaję bez bicia, że często to klienci są promotorami tych co bardziej wymyślnych- ja tylko patrzę i robię. a sama wiesz ile to radości, jak klient napisze , że bomba . Że nie wspomnę już o fotkach jakie potem widzę. ja jestem upośledzona w tym temacie :-((