beret warkocze fuksja

beret warkocze fuksja
Robi71

O mnie

Moje zdjęcie
Nysa, opolskie, Poland
Mam na imię Iwona. Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Moja pasją są robótki ręczne - druty i szydełko . Możecie tu obejrzeć moje prace, wymienić poglądy a także znależć coś dla siebie. Staram się spełniać wasze oczekiwania jak tylko mogę najlepiej. Zrobić można niemal wszystko. Same wiecie :-))

Witam serdecznie

Zapraszam miłośników ręcznych robótek - zarówno tych praktykujących , jak i tych z antytalentem, ale podziwiających i pragnących mieć akurat to :-)



czwartek, 3 lutego 2011

kilka kolejnych prac :-)

Wiecie czego najbardziej żałuję? Że nie jestem w stanie zrobić fotek tym wszystkim rzeczom, jakie robię :-(( Bo wszystko w galopie - kolejne zamówienie, szybko szybko do koperty czy kartonu, na pocztę i potem żal dupsko ściska :-) A to było fajne a tamto też.
Ale czasem poratujecie i przysyłacie fotki pozwalając by umieścić je na blogu - za co bardzo bardzo dziękuję. nawet jakbym ich sama z milion zrobiła, to i tak nie zrobię takich :-) Dziękuję znanej wam wszystkim Najce za możliwość umieszczenia na blogu jej autorstwa fotek z moimi dziergankami :_) Jeśli też macie i chcielibyście się podzielić to będę wniebowzięta :-)























Brak komentarzy: