beret warkocze fuksja

beret warkocze fuksja
Robi71

O mnie

Moje zdjęcie
Nysa, opolskie, Poland
Mam na imię Iwona. Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Moja pasją są robótki ręczne - druty i szydełko . Możecie tu obejrzeć moje prace, wymienić poglądy a także znależć coś dla siebie. Staram się spełniać wasze oczekiwania jak tylko mogę najlepiej. Zrobić można niemal wszystko. Same wiecie :-))

Witam serdecznie

Zapraszam miłośników ręcznych robótek - zarówno tych praktykujących , jak i tych z antytalentem, ale podziwiających i pragnących mieć akurat to :-)



poniedziałek, 1 sierpnia 2011

dzisiaj w roli głównej czapka sówka sowa

sówki są bardzo wdzięczne i pocieszne - maluchy je uwielbiają a i starsi nimi nie gardzą :-) Wyglądają super, trochę trudniej z wykonaniem - niby banalne, ale troszkę dłubaniny jest. Po prostu są pracochłonne. dorabiane uszka,naszywane oczka wcześniej wykonane na szydełku warkoczyki plecione często z każdego koloru udzielnie, guziczki, kwiatuszki, włochate piórka... Ale za to efekt milo się ogląda :-)











8 komentarzy:

Joanna Zielińska - fotografia pisze...

Sówki cud, mniód, łorzeszki :) na żywo jeszcze ładniejsze. Dziękuję.

Robi71 pisze...

dzięki wielkie. A jakie piękne będą na fotkach - bo ja z fotografowania jestem noga :-((

Karolcia pisze...

Zapraszam na "Spotkanie HandMadowe", więcej info na http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

Robi71 pisze...

ciekawie się zapowiada takie spotkanie, zazdroszczę uczestnikom, ja niestety cierpię na chroniczny brak czasu :-((

tkaitka pisze...

Piękne wzory! Łorzeszki i rozmaryn!

Ewa pisze...

Przepiękne wzory, fantastyczne:)

Robi71 pisze...

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe słowa:-) Troszkę brak czasu mnie zżera ale postaram się lada dzień wrzucić nowe wzory.

dzolinek pisze...

mamy taką sówkę :-)
czapka jest prześliczna i bardzo, bardzo, bardzo starannie wykonana.
córka miała ją na sesji, a teraz nosi na co dzień i nie ma dnia, żeby ktoś nie skomentował: jaka ładna sówka!
Polecam panią Iwonę!