beret warkocze fuksja

beret warkocze fuksja
Robi71

O mnie

Moje zdjęcie
Nysa, opolskie, Poland
Mam na imię Iwona. Witam serdecznie wszystkich zaglądających. Moja pasją są robótki ręczne - druty i szydełko . Możecie tu obejrzeć moje prace, wymienić poglądy a także znależć coś dla siebie. Staram się spełniać wasze oczekiwania jak tylko mogę najlepiej. Zrobić można niemal wszystko. Same wiecie :-))

Witam serdecznie

Zapraszam miłośników ręcznych robótek - zarówno tych praktykujących , jak i tych z antytalentem, ale podziwiających i pragnących mieć akurat to :-)



niedziela, 22 stycznia 2012

Z zupełnie innej beczki - szydełkowe maskotki, biżuteria

Naszło mnie coś takiego, że musiałam spróbować nowych form. Tego jeszcze nie robiłam a oprzeć się nie mogłam, by spróbować:-) Sami oceńcie efekty tych prób .

3 komentarze:

Ewa pisze...

piękne ozdoby, fantastyczne pomysły, super:) napewno się skuszę:)

Ania pisze...

Przy co niektorych pomyslach mi sie geba rozesmiala...koszulki dla jajek fajna sprawa:)))

Robi71 pisze...

Jak skończę inne projekty to oczywiście wrzucę. Moje dzieci za to uwielbiają zabawki i ubranka na jabłuszka:-)